مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 23:172022-02-27ورزشي

کشتی آزاد جام یاشاردوغو|پایان کار تیم ایران با کسب 3 مدال طلا و یک مدال برنز


رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه در شهر استانبول برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان صاحب 3 مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مسابقات امیر محمد یزدانی در وزن 70 کیلوگرم، احمد بذری در وزن 92 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم به مدال طلا و علی سوادکوهی در وزن 79 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است: در وزن 57 کیلوگرم سید علی عظیمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل بکا بوجیاشویلی از گرجستان با نتیجه 14 بر 4 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، عظیمی به گروه بازنده ها رفت وی در این گروه در حالی که مقابل زانابازار زاندانبود از مغولستان با نتیجه 8 بر صفر عقب بود از ناحیه دست دچار مصدمیت شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 61 کیلوگرم سعید انوری و محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف یکدیگر رفتند که یخکشی با نتیجه 5 بر 1 به پیروزی رسید وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر 5 و ضربه فنی سلیمان آتلی دارنده مدال نقره و برنز جهان از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی آزاد جام یاشاردوغو|پایان کار تیم ایران با کسب 3 مدال طلا و یک مدال برنز

کشتی آزاد جام یاشاردوغو|پایان کار تیم ایران با کسب 3 مدال طلا و یک مدال برنز